geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 4: augustus 2019.

Uitnodigingen voor themamiddag 11 september, busreis naar Watersnoodmuseum, bowlen bij de Bourgondiër, Rabobank Clubsupport, Koop op afstand, wat zijn uw rechten?

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 3: maart 2019.

Verslag jaarvergadering, uitnodiging fietstocht, voel u beter en beweeg meer, bijdrage van Dicky, concept activiteiten voor tweede helft 2019.
geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 2: maart 2019.

Uitnodiging Jaarvergadering 2019 met optreden "Zuinige Maria", notulen jaarvergadering 2018, verslag 2018, busreis Delft/Den Haag.
geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 1: januari 2019.

Bijdrage van Dicky, Lamont, Voorjaarslunch, Rijbewijs verlengen 75+, belastinginvulservice, Clubkas campagne Rabobank en nog veel meer.

Jaargang 2, nummer 8: december 2018

Activiteiten 1e helft 2019, nieuwjaarsborrel, verslag optreden Sandra Mooy door Dicky, themamiddag met Marieke Henselmans, Ilja Verstraten, collectiviteitskorting, wanneer AOW gerechtigd, en veel meer.

Jaargang 2, nummer 7: november 2018

Busreis naar Vlissingen voor film André Rieu, najaarsdiner in de Halle (alleen voor leden), verslag themamiddag Rode Kruis, contant betalen aan de gemeentebalie.

Jaargang 2, nummer 6: oktober 2018

Verslag busreis 25 september, planten crocussen op de doodendraad, feestmiddag 7 november, halloween, busreis naar Intratuin.

Jaargang 2, nummer 5: september 2018

Verslag busreis 15 mei, aankondigingen themamiddag 17 oktober, feestmiddag 7 november, activiteitenprogramma 2e helft 2018.

Jaargang 2, nummer 4: juli 2018

Aankondiging busreis, verslag jaarvergadering, themabijeenkomst 12 september, privacyverklaring SVK, activiteiten 2e helft 2018, puzzels en meer.

Jaargang 2, nummer 3: maart 2018

Aankondiging fietstocht, aankondiging busreis, uitslag van de enquete over het organiseren van een lunch/brunch, stukje over de spaanse griep, gegevens van het ombudsteam, Rabobank Clubkas campagne, en meer.

Jaargang 2, nummer 2: maart 2018

Aankondiging voorjaarsdiner, agenda maart, uitnodiging jaarvergadering, gegevens ombudsteam, wilgenkatjes, verslag van de jaarvergadering 2017, aankondiging voorjaarsdiner, huis-, tuin- en keukenmiddeltjes van Oma.

Jaargang 2, nummer 1: februari 2018

Aankondiging demonstratiemiddag firma Lamont, Rabo Clubkas campagne 2017, stukje over de oprichting van het Internationale Rode Kruis, dansmiddagen, agenda eerste halfjaar 2018, aankondiging ombudsteam, advies digitale berichtenbox, enquete lunch/brunch.

Jaargang 1, nummer 9: december 2017

Adrie Oosterling, najaarsdiner, uitnodiging nieuwjaarsborrel, er is al 60 jaar AOW, activiteitenprogramma eerste helft 2018, puzzels, terug in de tijd - jaren '80.

Jaargang 1, nummer 8: november 2017

Stichting Máscura, de BeleefPlus Beurs in het Omnium te Goes, aankondiging Facebook pagina, aankondiging Adrie Oosterling met daarbij 'wie is Adrie Oosterling', terug in de tijd - jaren '70, zoek de verschillen, aankondiging najaarsdiner.

Jaargang 1, nummer 7: oktober 2017

Kort verslag busreis Boijmans Van Beuningen museum, kort verslag bezoek aan de Valkeniershof, aankondiging themamiddag met Máscura, aankondiging BeleefPlusBeurs, verzoek tot het verlenen van een doorlopende machtiging, terug in de tijd - jaren '60, informatie over de dansmiddagen in de Halle, kortingsregeling voorstellingen in de Halle.

Jaargang 1, nummer 6: juli 2017

Aankondiging themabijeenkomst “met een roze tint” in samenwerking met het netwerk Roze 50+ Zeeland, aankondiging deelname Museum PlusBus naar museum Boijmans van Beuningen te Rotterdam, nieuwe locatie formulierenbrigade en knoppenspreekuur, terug in de tijd - jaren '50, activiteitenprogramma tweede helft 2017.

Jaargang 1, nummer 5: juli 2017

Activiteitenlijst tweede helft 2017, wijziging te winnen prijzen bingo, annulering bevrijdingswandeltocht, aankondiging en randvoorwaarden Museum PlusBus, onjuiste ANBO brieven, nieuwsbrief FASv (Federatie van Algemene Seniorenverenigingen), wijziging secretariaat SVK, contactgegevens spreekuur SVK.

Jaargang 1, nummer 4: juni 2017

Kort verslag voorjaarsdiner, informatie over de fietstocht van 24 juni, notulen van de jaarvergadering, resultaten Rabobank Clubkas Campagne, rooster van aftreden bestuursleden en kascommissie, aankondiging bezoek aan het Valkeniershof met aansluitend diner in restaurant Het Schuttershof, en meer.

Jaargang 1, nummer 3: april 2017

Kort verslag busreis Belgische Kempen, aankondiging voorjaarsdiner, aankondiging van en informatie over Culturele wandeltocht door Axel in samenwerking met het museum “Het Warenhuis”, aankondiging fietstocht 20km en 40km.

Jaargang 1, nummer 2: februari 2017

Aankondiging van de eerste jaarvergadering van SVK, kort verslag van het bezoek van Diane Vervaeck van Lamont Products, kort verslag themamiddag Fitline Healthclubs, uitnodiging aan de leden voor kopij voor de nieuwsbrief, korting voorstellingen in “de Halle” gewijzigd, herinnering Rabobank Clubkas Campagne, jaarverslag 2015/2016, aankondiging culturele wandeltocht door Axel in samenwerking met het museum Het Warenhuis.

Jaargang 1, nummer 1: januari/februari 2017

De eerste nieuwsbrief van SVK, korte uiteenzetting van de doelstellingen van onze nieuwe vereniging, verzoek doorgeven van uw e-mail adres, verzoek contributiebetaling, activiteitenprogramma eerste helft 2017, aankondiging themamiddag Firma Lamont, aankondiging busreis Belgische Kempen, Fietsclub Gregorius, Fitline Healthclubs, en meer.