geen plaatje beschikbaar

Jaargang 8, nummer 2, maart 2024.

Voorwoord van de voorzitter, waarschuwing babbeltrucs, aanvraag energietoeslag 2023 nog steeds mogelijk, jaarverslag 2024, uitnodiging jaarvergadering en uitnodiging busreis naar Noord-Brabant.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 8, nummer 1, februari 2024.

Voorwoord van de voorzitter, uitnodiging belastingservice, uitnodiging demonstratie Lamont Products, uitnodiging themamiddag met presentatie Axent Notarissen en Dennie Vercruysse, uitnodiging voorjaarsbrunch, terugblik op bowlen bij de Bourgondiër, inloopspreekuur Axxent notarissen.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 7: november 2023.

Voorwoord van de voorzitter, Grote Sponsoractie BijLuitjens, uitnodiging najaarsdiner, uitnodiging nieuwjaarsreceptie, informatie over Energietoeslag gemeente Terneuzen, themamiddag woensdag 13 september, wandelmaatje gezocht, inloopspreekuur Axxent notarissen.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 6: september 2023.

Voorwoord van de voorzitter, uitnodiging Bowlen bij de Bourgondiër, uitnodiging Feestmiddag, Sponsoractie BijLuitjens, Terugblik op fiets- en voetpuzzeltocht, melding openbare ruimte, informatie over het Oranjefonds.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 5: augustus 2023.

Voorwoord van de voorzitter, overzicht agenda najaar 2023, fiets- en wandelpuzzeltochten Uitnodiging quiz op 13 september, notulen Algemene Ledenvergadering 12 april 2023, Rabo Clubsupport 2023, Samenwerking Seniorenorganisaties in gemeente Terneuzen, medicijnen over - lever ze in, strengere regels voor onderhoud aan cv-ketels.Op de achterkant weer een fijne kruiswoordpuzzel van Bram van de Velde.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 4: juni 2023.

Voorwoord van de voorzitter, zon-zee-strand, vertraging aanvragen en uitkeren Energietoeslag, geschiedenis emoticon, Zweedse puzzel, Toeristische Fietstocht op 5 juli, medische wilsverklaring, restanten Koude Oorlog.
Op de achterkant weer een leuke kruiswoordpuzzel van Bram van de Velde.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 3: mei 2023.

Voorwoord van de voorzitter, uitnodiging themamiddag met presentatie Zonnebloem en optreden Bennie de Vet, de Hondekop trein, Ode aan Zeeuwse Klederdracht, Diagnovum, dinsdag 27 juni Seniorenbrunch Oostburg, korting op voorstellingen in De Halle. Op de achterkant weer een mooie kruiswoordpuzzel van Bram van de Velde!

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 2: april 2023.

Voorwoord van de voorzitter, Busreis Leiestreek dinsdag 16 mei, Notulen van de algemene ledenvergadering van de svk gehouden op 13 april 2022.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 7, nummer 1: februari 2023.

Voorwoord van de voorzitter, Uitnodiging voorjaarsbrunch 16 maart, Kinderpostzegels en Donald Duck, Uitnodiging gezellig samenzijn en mogelijkheid om vrijblijvend Lamontproducten te kopen, Belastingservice leden SVK, Themamiddag Regiobank georganiseerd door KBO-PCOB,

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 9: november 2022.

Voorwoord van de voorzitter, Poolse monumenten in Axel, Ouderenzorg meer digitaal met nieuw programma. Jantje is Axelaar onder de Axelaars geworden, Bowlen bij de Bourgondiër, Geldopnemen vaak niet meer gratis. Op de achterkant weer een kruiswoordpuzzel van Bram van de Velde!

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 8: oktober 2022.

Voorwoord van de voorzitter, uitnodiging voor optreden Jacco Ricardo in de grote zaal van De Halle. Wat doet de praktijkondersteuner? Donald Duck en Kinderpostzegels.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 7: september 2022.

Voorwoord van de voorzitter, Themamiddag WMO/Zorgwinkel Vegro, Optreden Theo en Yvonne. Tip om nooit een gedeukt blik te kopen. Vragen en antwoorden over de AOW, uitnodiging bowlen bij de Bourgondiër.
Op de achterkant weer een kruiswoordpuzzel van Bram van de Velde.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 6: augustus 2022.

Voorwoord van de voorzitter, Museumplusbus 2022 donderdag 29 september, uitnodiging voor themamiddag in september: Quiz o.l.v. van quizmaster Bram van de Velde en optreden Leo Simoskie. Terugblik fietstocht en tip van de heer Van Duijne, Samen in Terneuzen. Op de achterkant weer een kruiswoordpuzzel van Bram van de Velde.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 5: juni 2022.

Voorwoord van de voorzitter, rookmelder verplicht, aanvragen energietoeslag, toeristische fietstocht op 6 juli, de Museumplusbus rijdt weer, Notulen Ledenvergadering 13 april en op de achterkant een kruiswoordpuzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 4: april 2022.

Voorwoord van de voorzitter, Busreis Pajottenland, mantelzorgcompliment, bowlen bij de Bourgondiër, Seniorenbrunch Seniorensoos Oostburg, en op de achterkant een kruiswoordpuzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 3: maart 2022.

Voorwoord van de voorzitter, Jaarverslag, Uitnodiging voor de Ledenvergadering van 13 april met optreden Yves Bianco, Notulen algemene ledenvergadering van 6 oktober, Jaarverslag 2021, en op de achterkant een kruiswoordpuzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 2: februari 2022.

Voorwoord van de voorzitter, Uitnodiging voor voorjaarsbrunch op 17 maart, bingo's SVK, korting voorstellingen in de Halle, "snippen, joeten en geeltjes", en de kruiswoordpuzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 6, nummer 1: januari 2022.

Voorwoord van de voorzitter met de beste wensen voor 2022. Uitnodiging voor de belastinginvulservice voor leden op 20 april, 'Gezicht op Zoutelande' artikel uit Tot zo!, uitnodiging voor de gezellige middag met Belinda Hemelaar, activiteitenprogramma eerste helft van 2022, ledenadministratie, uitnodiging voor een plezante middag met Carla Huys.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 9: december 2021.

Voorwoord van de voorzitter over afzeggen activiteiten in november en december. Museumplusbus uitnodiging, uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie onder voorbehoud, activiteitenprogramma begin 2022, uiteraard ook weer onder voorbehoud, valpreventie, oplossingen puzzel van de vorige nieuwsbrief en op de laatste pagina weer een puzzel van Bram van de Velde.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 8: eind oktober 2021.

Uitnodiging feestmiddag in de grote zaal van de Halle met optreden van de Vlaamse Elvis: Jean Brosse. Notulen van de jaarvergadering op 6 oktober 2021, uitnodiging najaarsdiner, en achterop weer een puzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 7: oktober 2021.

Korte nieuwsbrief met uitnodiging voor een gezellige middag bowlen in de Bourgondiër, winnaars van de jaarvergadering quiz, hoe een papieren qr code aangevraagd kan worden.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 6: september 2021.

Uitnodiging voor de jaarvergadering van 6 oktober en alle documenten die nodig zijn voor de jaarvergadering: Verslag jaarvergadering 2020, jaarverslag 2020, oplossing puzzels nieuwsbrief 4

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 5: augustus 2021.

Uitnodiging voor de fietstocht van 1 september, bingo op 24 september, qr codes, tips om wespen de baas te blijven en informatie over het bel-me-niet register.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 4: juni 2021.

Voorwoord, museumplus bus, nieuw telefoonnummer Luisterlijn, achterstanden in zorg, vrijheidsbeeld New York, sportquiz, tinnitus en natuurlijk weer een puzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 3: mei 2021.

Voorwoord, wanneer heeft u recht op huurtoeslag, belastinginvulservice 2021, raadsels en een kruiswoordpuzzel gemaakt door Bram v.d. Velde, hoe hoog is uw AOW in 2021, de Luisterlijn.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 2: maart 2021.

Voorwoord, welke zorgkosten zijn af te trekken van de inkomstenbelasting, belastinginvulmiddag, vlagprotocol, het leven na de pensioendatum, Lamont, oplichting via internet: whatsapp fraude, puzzel.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 5, nummer 1: februari 2021.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 7: december 2020.

Voorwoord, Zorgverzekering - informatieavonden en collectiviteitskorting. Overlijden van ons lid van verdienste Cathrien Reminsen, Rabo club-support, zorg voor senioren, thuiszorg in Nederland, tips tegen eenzaamheid, gehoorapparaten.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 6: oktober 2020.

Voorwoord, notulen jaarvergadering 2020, raadsels en een kruiswoordpuzzel gemaakt door Bram v.d. Velde, tips over handgel, veiligheid in huis, weetjes over Hollandse lekkernijen.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 5: augustus 2020.

Onze algemene ledenvergadering zou 15 april jl. plaats vinden. Maar die moesten we uitstellen. We dachten dat we in september/oktober de vergadering opnieuw zouden kunnen uitschrijven. Maar fysiek vergaderen zit er dit jaar toch niet meer in. Daarom sturen wij de leden middels deze Nieuwsbrief de agenda en de onderliggende stukken toe. Leden kunnen eventuele reacties tot 1 oktober a.s. kwijt bij de secretaris.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 4: juni 2020.

De eerste officiële nieuwsbrief in coronatijd, opbeurende woorden van de voorzitter, vele puzzels, grapjes, en nuttige informatie over zo-net, aanschafhoorapparaten, standpunten FASv naar aanleiding covid-19.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 3: april 2020.

Door het coronavirus is dit een verkorte, aangepaste, versie van de nieuwsbrief. Voorwoord van de voorzitter, uitleg over de afgezegde activiteiten, update over levering van de Lamontproducten, tips om toch aan beweging te doen.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 2: maart 2020.

Door het coronavirus zijn de Halle en het Gregoriuscentrum de maanden maart en april gesloten. De bingo van maart en april worden daarom afgelast en de jaarvergadering van 16 april verschuift naar een latere datum.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 4, nummer 1: februari 2020.

Lamont, Uitnodiging voorjaarslunch, Museumplus bus, Levenstestament, voordeel voor leden, Belastingservice Seniorenvereniging Kanaalzone, aanmelden voor leden.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 7: december 2019.

Uitnodiging humoristische proeverij, themamiddag anytime fitness, activiteiten 2020, uitslag bowlen bij de Bourgondiër, train uw spierkracht.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 6: november 2019.

Uitnodiging feestmiddag en najaarsdiner, herkomst kerstkaarten, rabobank clubsupport uitslag, voorraad kastjes controleren, nieuwsbrief via de mail.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 5: september 2019.

Uitnodigingen voor themamiddag 23 oktober, bowlen bij de Bourgondiër, tips om te voorkomen dat u valt, toegankelijkheid gemeentehuis, meerbadenkaart zwembad, uit de nieuwsbrief van NVOG.

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 4: augustus 2019.

Uitnodigingen voor themamiddag 11 september, busreis naar Watersnoodmuseum, bowlen bij de Bourgondiër, Rabobank Clubsupport, Koop op afstand, wat zijn uw rechten?

geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 3: maart 2019.

Verslag jaarvergadering, uitnodiging fietstocht, voel u beter en beweeg meer, bijdrage van Dicky, concept activiteiten voor tweede helft 2019.
geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 2: maart 2019.

Uitnodiging Jaarvergadering 2019 met optreden "Zuinige Maria", notulen jaarvergadering 2018, verslag 2018, busreis Delft/Den Haag.
geen plaatje beschikbaar

Jaargang 3, nummer 1: januari 2019.

Bijdrage van Dicky, Lamont, Voorjaarslunch, Rijbewijs verlengen 75+, belastinginvulservice, Clubkas campagne Rabobank en nog veel meer.

Jaargang 2, nummer 8: december 2018

Activiteiten 1e helft 2019, nieuwjaarsborrel, verslag optreden Sandra Mooy door Dicky, themamiddag met Marieke Henselmans, Ilja Verstraten, collectiviteitskorting, wanneer AOW gerechtigd, en veel meer.

Jaargang 2, nummer 7: november 2018

Busreis naar Vlissingen voor film André Rieu, najaarsdiner in de Halle (alleen voor leden), verslag themamiddag Rode Kruis, contant betalen aan de gemeentebalie.

Jaargang 2, nummer 6: oktober 2018

Verslag busreis 25 september, planten crocussen op de doodendraad, feestmiddag 7 november, halloween, busreis naar Intratuin.

Jaargang 2, nummer 5: september 2018

Verslag busreis 15 mei, aankondigingen themamiddag 17 oktober, feestmiddag 7 november, activiteitenprogramma 2e helft 2018.

Jaargang 2, nummer 4: juli 2018

Aankondiging busreis, verslag jaarvergadering, themabijeenkomst 12 september, privacyverklaring SVK, activiteiten 2e helft 2018, puzzels en meer.

Jaargang 2, nummer 3: maart 2018

Aankondiging fietstocht, aankondiging busreis, uitslag van de enquete over het organiseren van een lunch/brunch, stukje over de spaanse griep, gegevens van het ombudsteam, Rabobank Clubkas campagne, en meer.

Jaargang 2, nummer 2: maart 2018

Aankondiging voorjaarsdiner, agenda maart, uitnodiging jaarvergadering, gegevens ombudsteam, wilgenkatjes, verslag van de jaarvergadering 2017, aankondiging voorjaarsdiner, huis-, tuin- en keukenmiddeltjes van Oma.

Jaargang 2, nummer 1: februari 2018

Aankondiging demonstratiemiddag firma Lamont, Rabo Clubkas campagne 2017, stukje over de oprichting van het Internationale Rode Kruis, dansmiddagen, agenda eerste halfjaar 2018, aankondiging ombudsteam, advies digitale berichtenbox, enquete lunch/brunch.

Jaargang 1, nummer 9: december 2017

Adrie Oosterling, najaarsdiner, uitnodiging nieuwjaarsborrel, er is al 60 jaar AOW, activiteitenprogramma eerste helft 2018, puzzels, terug in de tijd - jaren '80.

Jaargang 1, nummer 8: november 2017

Stichting Máscura, de BeleefPlus Beurs in het Omnium te Goes, aankondiging Facebook pagina, aankondiging Adrie Oosterling met daarbij 'wie is Adrie Oosterling', terug in de tijd - jaren '70, zoek de verschillen, aankondiging najaarsdiner.

Jaargang 1, nummer 7: oktober 2017

Kort verslag busreis Boijmans Van Beuningen museum, kort verslag bezoek aan de Valkeniershof, aankondiging themamiddag met Máscura, aankondiging BeleefPlusBeurs, verzoek tot het verlenen van een doorlopende machtiging, terug in de tijd - jaren '60, informatie over de dansmiddagen in de Halle, kortingsregeling voorstellingen in de Halle.

Jaargang 1, nummer 6: juli 2017

Aankondiging themabijeenkomst “met een roze tint” in samenwerking met het netwerk Roze 50+ Zeeland, aankondiging deelname Museum PlusBus naar museum Boijmans van Beuningen te Rotterdam, nieuwe locatie formulierenbrigade en knoppenspreekuur, terug in de tijd - jaren '50, activiteitenprogramma tweede helft 2017.

Jaargang 1, nummer 5: juli 2017

Activiteitenlijst tweede helft 2017, wijziging te winnen prijzen bingo, annulering bevrijdingswandeltocht, aankondiging en randvoorwaarden Museum PlusBus, onjuiste ANBO brieven, nieuwsbrief FASv (Federatie van Algemene Seniorenverenigingen), wijziging secretariaat SVK, contactgegevens spreekuur SVK.

Jaargang 1, nummer 4: juni 2017

Kort verslag voorjaarsdiner, informatie over de fietstocht van 24 juni, notulen van de jaarvergadering, resultaten Rabobank Clubkas Campagne, rooster van aftreden bestuursleden en kascommissie, aankondiging bezoek aan het Valkeniershof met aansluitend diner in restaurant Het Schuttershof, en meer.

Jaargang 1, nummer 3: april 2017

Kort verslag busreis Belgische Kempen, aankondiging voorjaarsdiner, aankondiging van en informatie over Culturele wandeltocht door Axel in samenwerking met het museum “Het Warenhuis”, aankondiging fietstocht 20km en 40km.

Jaargang 1, nummer 2: februari 2017

Aankondiging van de eerste jaarvergadering van SVK, kort verslag van het bezoek van Diane Vervaeck van Lamont Products, kort verslag themamiddag Fitline Healthclubs, uitnodiging aan de leden voor kopij voor de nieuwsbrief, korting voorstellingen in “de Halle” gewijzigd, herinnering Rabobank Clubkas Campagne, jaarverslag 2015/2016, aankondiging culturele wandeltocht door Axel in samenwerking met het museum Het Warenhuis.

Jaargang 1, nummer 1: januari/februari 2017

De eerste nieuwsbrief van SVK, korte uiteenzetting van de doelstellingen van onze nieuwe vereniging, verzoek doorgeven van uw e-mail adres, verzoek contributiebetaling, activiteitenprogramma eerste helft 2017, aankondiging themamiddag Firma Lamont, aankondiging busreis Belgische Kempen, Fietsclub Gregorius, Fitline Healthclubs, en meer.