Doe mee! Word ook lid!

Lid worden van Seniorenvereniging Kanaalzone biedt vele voordelen. Hieronder worden er enkele genoemd. De themamiddagen zijn altijd gratis voor leden. Andere activiteiten zijn scherp geprijsd. Lidmaatschap is 25 euro per persoon per jaar, partners betalen 15 euro per jaar.
Klik hier voor het on-line aanmeldformulier of bel met ledenadministrateur Anneke Langen, telefoonnummer 06-19282719.

Korting op voorstellingen in “de Halle”.
Als lid van de Seniorenvereniging Kanaalzone kunt u korting krijgen op voorstellingen die plaats vinden in cultureel centrum “de Halle”. De korting bedraagt € 2,50 per toegangsbewijs. U hebt recht op korting na het bezoek aan een voorstelling. Het maakt niet uit door wie de voorstelling wordt georganiseerd.
U gaat met het geldig entreebewijs en uw lidmaatschapskaart van de SVK naar onze penningmeester Geleijn Kaijser en u ontvangt dan de korting van € 2,50.

Belastinginvulservice.
De Belastingsservice bestaat uit een team van belastinginvullers die helpen bij het invullen van belastingaangiften en het aanvragen/wijzigen van Toeslagen. In 2024 is de jaarlijkse invulmiddag 20 maart.

Het Ombudsteam.
Wilt u weten of de rekeningen van Delta kloppen? Wilt u email op uw telefoon ontvangen? Heeft u zorg nodig, maar weet u niet bij u moet zijn? Ons ombudsteam helpt met deze en andere vragen!

Interessante sprekers op de themamiddagen.
Máscura: vervult de wens van ernstig en langdurige zieken * Roze 50+: aandacht voor positieverbetering van LHBT-ouderen * valpreventie met praktijkoefeningen * Rode Kruis * Stan - burgerhulpverlening bij hartstilstand * ergotherapie * WMO * Vegro.

Leuke uitjes met korting.
Elk jaar organiseren we diverse busreizen. Leden krijgen korting. We proberen de prijzen voor onze leden zo laag en aantrekkelijk mogelijk te houden. Op het programma stonden onder meer: André Rieu op het witte doek: CineCity, Vlissingen * Intratuin in kerstsfeer * busreis naar Antwerpen: rondvaart door de Antwerpse haven en bezoek aan het Red-Star museum * busreis naar de Westhoek en koekjesfabrikant Jules de Strooper * bezoek aan Valkeniershof: roofvogeldemonstraties in IJzendijke * Watersnoodmuseum.

Gezellig samenzijn in de Halle gratis voor leden.
In 2021 zorgden Belinda Hemelaar en Luc Damen voor een hele gezellige middag met vele mooie, bekende liedjes. In 2022 verzorgde Jacco Ricardo een spetterend optreden in de grote zaal van De Halle. In 2023 genoten we van de optredens van Bennie de Vet in mei, Fabrice in januari, en Luciano op onze Jaarvergadering. Op de nieuwjaarsbijeenkomst van 2019 was Jos Thomasse uit de randstad gekomen om ons te amuseren met zijn vertellingen: moeiteloos werden de amusante verhalen aan elkaar geregen. Sandra Mooy kwam op 7 november 2018 voor ons zingen in de grote zaal van "De Halle" en wij zongen mee! Leo Simoskie trad op met gezellige meezingers. Sonja en Jolanda lieten ons schudden van het lachen en meezingen met hun liedjes van vroeger. Troubadour Adrie Oosterling uit Groede was een groot succes.

Iedere maand is er bingo met leuke prijzen. Deze bingomiddagen zijn voor iedereen toegankelijk.