Doe mee! Word ook lid!

Lid worden van Seniorenvereniging Kanaalzone biedt vele voordelen. Hieronder worden er enkele genoemd. De themamiddagen zijn altijd gratis voor leden. Andere activiteiten zijn scherp geprijsd. Lidmaatschap is 25 euro per persoon per jaar, partners betalen 15 euro per jaar. Klik hier voor het on-line aanmeldformulier of bel met ledenadministrateur Geleijn Kaijser, telefoonnummer 06-53116199.

Korting op voorstellingen in “de Halle”.
Als lid van de Seniorenvereniging Kanaalzone kunt u korting krijgen op voorstellingen die plaats vinden in cultureel centrum “de Halle”. De korting bedraagt € 2,50 per toegangsbewijs. U hebt recht op korting na het bezoek aan een voorstelling. Het maakt niet uit door wie de voorstelling wordt georganiseerd. U gaat met het geldig entreebewijs en uw lidmaatschapskaart van de SVK naar onze penningmeester Geleijn Kaijser en u ontvangt dan de korting van € 2,50.

Collectiviteitskorting op ziektekostenverzekeringen. Meer weten hierover? Stuur een verzoek om informatie door middel van het contactformulier.

Belastinginvulservice.
De Belastingsservice bestaat uit een team van belastinginvullers die helpen bij het invullen van belastingaangiften en het aanvragen/wijzigen van Toeslagen. In maart is er een invuldag voor onze leden belegd. Na deze invuldag kunt u eventueel altijd nog contact opnemen met ons ombudsteam: telefoonnummer 0115-565027, 06-40256578. Zo mogelijk zullen zij u dan verder op weg helpen.

Het Ombudsteam.
Wilt u weten of de rekeningen van Delta kloppen? Wilt u email op uw telefoon ontvangen? Heeft u zorg nodig, maar weet u niet bij u moet zijn? Ons ombudsteam helpt met deze en andere vragen!

Interessante sprekers op de themamiddagen.
Februari 2019 themamiddag met Marieke Henselmans en Ilja Verstraten. Zie hier het verslag van deze middag. In oktober 2018 was een themamiddag gewijd aan Rode Kruis en Stan (voorheen Hartveilig wonen). Cor Zwanenburg vertoonde films en vertelde over het werk van Het Rode Kruis. Vrijwilligers lieten zien hoe een reanimatie in zijn werk gaat. Monique Bosscher was helemaal uit Elburg gekomen (een autorit van 2,5 uur!) om uit leggen waarom mensen zich op zouden moeten geven voor Stan. De eerste 6 minuten tellen!
De heer Marc van Dorsselaer van Stichting Máscura uit Hulst vertelde vorig jaar over het bijzondere werk van deze Stichting: ernstig, langdurig of chronisch zieken van alle leeftijden op een bijzondere manier verrassen met een unieke beterschapswens. Of om de laatste wens te vervullen van een terminaal zieke. In september 2017 werd een themamiddag verzorgd door Roze 50+ met muzikale omlijsting van Fabrice Lottin.

Leuke uitjes.
Elk jaar organiseren we diverse busreizen. Begin 2019 André Rieu op het witte doek, Cinecity Vlissingen. November 2018 bezochten we Intratuin in kerstsfeer. Najaar 2018 busreis naar Antwerpen: rondvaart door de Antwerpse haven en bezoek aan het Red-Star museum. Voorjaar 2018 busreis naar de Westhoek en koekjesfabrikant Jules de Strooper.

Gezellig samenzijn in de Halle gratis voor leden.
Op de nieuwjaarsbijeenkomst van 2019 was Jos Thomasse uit de randstad gekomen om ons te amuseren met zijn vertellingen: moeiteloos werden de amusante verhalen aan elkaar geregen.
Sandra Mooy kwam op 7 november voor ons zingen in de grote zaal van "De Halle" en wij zongen mee! Leo Simoskie trad op met gezellige meezingers. Sonja en Jolanda lieten ons schudden van het lachen en meezingen met hun liedjes van vroeger. Troubadour Adrie Oosterling uit Groede was een groot succes.. Iedere maand is er bingo met leuke prijzen. Deze bingomiddagen zijn voor iedereen toegankelijk.