Doe mee! Word ook lid!

Lid worden van Seniorenvereniging Kanaalzone biedt vele voordelen. Hieronder worden er enkele genoemd. De themamiddagen zijn altijd gratis voor leden. Andere activiteiten zijn scherp geprijsd. Lidmaatschap is 25 euro per persoon per jaar, partners betalen 15 euro per jaar. Klik hier voor het on-line aanmeldformulier of bel met ledenadministrateur Geleijn Kaijser, telefoonnummer 06-53116199.

Korting op voorstellingen in “de Halle”.
Als lid van de Seniorenvereniging Kanaalzone kunt u korting krijgen op voorstellingen die plaats vinden in cultureel centrum “de Halle”. De korting bedraagt € 2,50 per toegangsbewijs. U hebt recht op korting na het bezoek aan een voorstelling. Het maakt niet uit door wie de voorstelling wordt georganiseerd. U gaat met het geldig entreebewijs en uw lidmaatschapskaart van de SVK naar onze penningmeester Geleijn Kaijser en u ontvangt dan de korting van € 2,50.

Collectiviteitskorting op ziektekostenverzekeringen.

Belastinginvulservice.
Wij helpen u zo nodig als het tijd is om de jaarlijkse belastingformulieren in te vullen.

Het Ombudsteam.
Als u hulp nodig hebt, met vragen zit of als u tegen problemen aanloopt kunt u met dit team contact opnemen en een lid van het team komt dan bij u langs om advies te geven.

Interessante sprekers op de themamiddagen.
De heer Marc van Dorsselaer van Stichting Máscura uit Hulst vertelde over het bijzondere werk van deze Stichting: ernstig, langdurig of chronisch zieken van alle leeftijden op een bijzondere manier verrassen met een unieke beterschapswens. Of om de laatste wens te vervullen van een terminaal zieke.
In september werd een themamiddag verzorgd door Roze 50+ met muzikale omlijsting van Fabrice Lottin.

Leuke uitjes.
In 2017 werd een busreis naar de Valkeniershof in IJzendijke georganiseerd. Ook bezochten we met de bus de Beleefplus Beurs in Goes. Voor 2018 staat een busreis gepland naar de Westhoek (met Hill 62) in België. Dan wordt ook koekjesfabriek Jules de Strooper bezocht. Natuurlijk wordt de inwendige mens niet vergeten. Kijk hier voor meer informatie over deze busreis.

Gezellig samenzijn in de Halle gratis voor leden.
Troubadour Adrie Oosterling uit Groede was een groot succes.. Tijdens de nieuwjaarsborrel was er een optreden van Sonja en Jolanda van “de Tijd van Toen”. Iedere maand is er bingo met leuke prijzen. Deze bingomiddagen zijn voor iedereen toegankelijk.